Litt overdrevet tittel, enn så lenge i alle fall. I går kveld gikk vi tur i fjæra. Plukket med oss forskjellige steiner hjem. Etter å ha vasket dem lett, satte jeg i gang å “fotogoogle” hver og en. Det ble interessant. Lærte mye på kort tid om “vanlige” steiner som ligger i fjæra. Blir for mye info å legge ut her, men anbefaler flere å prøve det samme.
Etter en ganske grå og regnfull dag, fikk vi glede av sola før den gikk ned. Det vil si, den er bare borte såvidt nå på den lyseste tida. Kan ikke kalle det midnattsol, men det er jammen ikke langt unna.
2 kommentarer






Mange flotte steiner du har fått med hjem 🙂
Steinene er også ekstra fine når de er våte!🤗