Steingal eller?

Litt overdrevet tittel, enn så lenge i alle fall. I går kveld gikk vi tur i fjæra. Plukket med oss forskjellige steiner hjem. Etter å ha vasket dem lett, satte jeg i gang å “fotogoogle” hver og en. Det ble interessant. Lærte mye på kort tid om “vanlige” steiner som ligger i fjæra. Blir for mye info å legge ut her, men anbefaler flere å prøve det samme.

Etter en ganske grå og regnfull dag, fikk vi glede av sola før den gikk ned. Det vil si, den er bare borte såvidt nå på den lyseste tida. Kan ikke kalle det midnattsol, men det er jammen ikke langt unna.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg