Et insekt.
Det er helgas utfordring fra http://utifriluft.blogg.no
Søkte gjennom arkivet mitt, og fant noen bilder jeg synes passer bra til oppgaven.
Fargerike bilder som viser sommeren på sitt beste. Her er det gråvær, og regn i vente i dag. I utgangspunktet var det meldt sterke vindkast og tordenvær i ettermiddag. Det er nå forsvunnet fra Yr.no.🙂 Temperaturen er bra og jeg sitter ute med kaffekoppen, håndarbeidskurva tilgjengelig og mobilen i handa.
God lørdag fra Trønderlag.
1 kommentar



Disse bildene passer jo helt ypperlig til utfordringen 🙂