Helgas utfordring

Et insekt.

Det er helgas utfordring fra http://utifriluft.blogg.no

Søkte gjennom arkivet mitt, og fant noen bilder jeg synes passer bra til oppgaven.

Fargerike bilder som viser sommeren på sitt beste. Her er det gråvær, og regn i vente i dag. I utgangspunktet var det meldt sterke vindkast og tordenvær i ettermiddag. Det er nå forsvunnet fra Yr.no.🙂 Temperaturen er bra og jeg sitter ute med kaffekoppen, håndarbeidskurva tilgjengelig og mobilen i handa.

God lørdag fra Trønderlag.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg