Gjemte “skatter” dukker opp

I 2011 laget jeg dette luemønsteret og strikket to luer, som jeg solgte. Fant det igjen på en gammel ekstern disk i går. Kanskje en idè å strikke seg ei ny lue snart? Det er jo VM på ski i Trondheim til neste år. Mye gjemt og glemt som dukker opp når jeg søker gjennom den gamle “disken”. I flere år deltok jeg på ei håndverksmesse i bygda her. Det var i hovedsak strikkevarer jeg solgte, men av og til andre ting også. I noen år drev jeg med dekorering av kopper og glass. Spesielt var jeg glad i å male fugler. Det var spennende å forsøke å gjenskape fuglene så realistisk som mulig. Jeg malte på frihånd, etter bilder i fuglebøker. Noen ganger lyktes jeg bedre enn andre. Vandrefalken ble jeg ganske fornøyd med. Beholdt ingen kopper selv, men fint å ha minnene på bilder.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg