En helt vanlig onsdag i februar

Ja, her er det en helt vanlig onsdag morgen. To brødskiver og et glass vann er fortært. Nå nytes dagens første kaffekopp, sammen med litt Wordfeud på iPaden. Det hører med. Kong Harald fyller 87 år i dag, sier de på NRK P1. For han blir det nok ikke en helt vanlig onsdag, men forhåpentligvis en god dag på alle måter. Gratulerer med dagen fine, gode kongen vår! Jeg har et par sommersokker til meg selv på pinnene. Tynt, lekkert sokkegarn fra Fortuna. Første gang jeg prøver dette garnet, og det er en positiv erfaring så langt. Hjemmestrikkede ankelsokker bruker jeg hele året. De er varme når det trengs, og luftige når det er behov for det. Ingen avtaler på blokka i dag. Hele dagen til fri disposisjon. Tenk det, så heldig jeg er. En tur, langs den fine turstien i bygda her, blir det nok etter hvert. Vi har hatt kalde, vakre dager med nysnø og sol i det siste. Blir en fin dag i dag også, men sola er jeg litt mer usikker på. Det er vindstille. Ser flaggstanga utenfor Kulturhuset fra vinduet. Der flagges det for kongen, og flagget henger helt rolig langs stanga. Morsdagbuketten fra eldste sønn pryder fortsatt spisebordet, men den «synger på siste verset» nå.
Bruk onsdagen så bra du kan ut i fra ditt ståsted.😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg