Strikkepinner og heklenål hviler ikke

Håndarbeidskurva står alltid ved godstolen min. Jeg ser aldri på tv uten å ha et håndarbeid i gang. Det er blitt en vane, eller kanskje uvane?🤭  I det siste har jeg  konsentrert meg om å bygge opp lageret av sokker, votter, halser og luer. Fint å ha en kasse med diverse, når familien trenger påfyll av nytt. Smågaver til familie og venner er det jo også kjekt å finne, om behovet skulle melde seg? Julemessa, til den lokale sanitetsforeninga får også sin del på slutten av året. Lua laget jeg i utgangspunktet til meg selv. Syntes det ble litt flat for mitt hode, og prøvde meg med ei flette rundt. Hmmm! Litt voldsomt kanskje? Tror jeg går for den enkleste varianten. Et sjal har jeg også strikket/heklet. Garnlageret trenger slanking, så det blir plass til nytt garn.🫣 Det meste jeg lager blir til etter innfallsmetoden. Altså ingen oppskrift, kun fri fantasi. På slike “småting» fungerer det stort sett fint. Har eksempler på det motsatte også ja.😂
Ute skinner sola fra skyfri himmel. Bare å bestemme seg for hva dagen skal fylles med av aktiviteter.
☀️🤗☀️

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg