Den glade amatør – å prøve nye ting

Nå er jeg på gyngende grunn,  det skal være sikkert! Har erfaring med å male på glass og kopper, fra mange år tilbake. Men dette kan jeg ikke. Likevel hadde jeg så lyst til å prøve. Øvelse gjør mester, heter det. Har ikke tenkt å bli mester, langt der i fra. Men litt fremgang er det jo lov å håpe på, selv for en pensjonist som meg. Det er aldri for sent å prøve noe nytt, så lenge man har lyst. Ikke koster det all verden heller. Jeg koser meg med malerskrinet og penslene. Avslappende og deilig å sitte med sånt arbeid. Fint å ta en pause fra strikkinga også, for å gjøre noe helt annet.
Jeg er ikke ute etter verken skryt eller det motsatte med å poste dette innlegget. Intensjonen er å vise at man kan leke seg, uavhengig av alder og kunnskaper. Kanskje kan det inspirere flere til å prøve noe nytt?

6 kommentarer
    1. Skikkelig bra, synes jeg! Fin dybde i det fremste bildet.
      Dette var jo litt skryt, da, men det var på sin plass! 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg