Bursdagsselskap altså…💃

I går fylte denne frua år. Ingen runddag, men litt feiring bruker vi å ha. Inviterte den nærmeste familien på middag og kaffe. Det ble noen trivelige timer. Jeg fikk spørsmål om gaveønsker. Har alt jeg trenger, svarte jeg. Om dere likevel ønsker å gi meg noe må det være blomster, noe jeg kan spise opp, drikke opp eller bruke opp. Det ønsket tok de til seg.🤗
Da jeg sto opp i går morges hadde husbonden vakkert brettet en serviett på frokostasjetten min, i anledning dagen.😘 Etter at selskapet var over, og de fleste gjestene hadde dratt hjem, spiste 11åringen (og jeg) opp jordbærene som var igjen etter kakepyntinga. De var ganske smakløse, så vi duppet dem i melis før de forsvant inn i munnen. Søtt og godt!
Kvelden ble avsluttet med brettspill sammen med sønn og barnebarn.
Oppsummert: En dag helt etter mitt hjerte.

6 kommentarer
    1. Veldig hyggelig bursdag høres det ut som. Jeg feirer lite. Tar kanskje et treff med en og en ute på restaurant, eller kafe. Og det synes jeg er den beste måten for meg 🙂

      1. Ja, dagen ble slik jeg liker det best.😉 Det viktigste er å markere eller feire slik man velger selv.😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg